måndag 29 augusti 2011

Baren där jag jobbar

är knappt gjord för att en person ska kunna jobba i den. Vi är alltid minst två som jobbar i den, och det är ett under att vi inte råkar slå till varandra mer än vad vi gör. Men inatt blixtrade det fan stjärnor i mitt huvud. Jag stod vi kassan och min kollega såg inte att jag stod bredvid och när han tar ner ett glas från en hylla får jag hans armbåge rätt i tinningen.. Han ber om ursäkt hundra ggr och jag bedyrar att det är ok men när jag typ tio sekunder senare ska göra en drink börjar det blixtra för ögonen och allt snurrar så tyvärr blev det K.O för Kerstin och jag var tvungen att gå å sätta mig i några minuter. Tacksamt nog så fick jag fett med dricks från de gäster som såg hela incidenten så ibland får man ta några smällar för laget ;)

Inga kommentarer: