söndag 15 januari 2012

Tyvärr kommer bloggen lite i skymundan av twitter, så här kommer ett utdrag av den senaste tidens tweets:


"En kille kom å handla i baren ikväll, på kortet stod det Petter Andersson. Det måste vara ett tecken.. #Bajen #sillyseason"

"Även f-kändisen Nemo kom fram å beställde.. "Jag dricker gratis här". Aldrig i livet, sa jag å vips åkte han ut. Mohahahaha"

"Den när man går till tvättstugan och ska torka tvätten och inser att man tvättat sina redan rena kläder och smutsen ligger kvar hemma. #AVGÅ"

"En buss med bara brudar på bortaresa låter som min största mardröm i livet, uhuhuhuh ryser av ba tanken!"

"@kerstin_bajen okej så här ligger det till. Finnes: bartenderinna med stort barskåp. Sökes: naken kock #sverigesmästerkock"

"Visst är det nån slags dragspelsepidemi i tunnelbanan? De jävlarna är överallt! Tacka fan för mina hörlurar som stänger ute skiten"

"Barn med min chef utan å ha legat, flytta in på hans mcklubb men inte förrän ha avslutat min karriär som lönnmördare. En helt vanlig #dröm!"

"Någon på den här tunnelbanan luktar sex... Grattis!"

Inga kommentarer: